San Francisco

29 mei 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

29 mei 2018
Van Sonora zijn we vandaag vertrokken naar San Francisco.
Om 13.00 uur waren we in San Francisco. Te vroeg voor ons hotel dus eerst maar even rondkijken. Een wereldstad en veel te druk voor ons. Parkeerplaats is er bijna niet te vinden of stinkend duur. Voor een kwartier ben je 3 dollar kwijt. En heel veel lopen wat geen doen is voor Ed. Ook voor de scootmobiel was het hier veel te druk. En overal zwervers, op iedere hoek lag er wel een. Ons Hotel had geen parkeerplaats. Maar schuin er tegenover kon de auto wel in de parkeergarage voor 45 dollar. Dat moest dan maar. Voor de meeste hotels werkt dit zo. We hadden 2 nachten geboekt maar er 1 van geannuleerd. Morgen gaan we naar een hotel in Santa Cruz net iets buiten San Francisco. Wij zijn nog wel met de Cable car geweest. Dat was een leuke rit, op het eind kom je bij de haven uit. Daar hebben we wat rondgekeken en gegeten. Daarna weer terug met de Cable car.
Morgen laten wij San Francisco achter ons.

1. Nadine Geels:
    30 mei 2018
    Klinkt wat minder enthousiast als de andere dagen, jammer. Slim om een nacht te annuleren.
  2. Marion:
    30 mei 2018
    Jammer van de drukte in San Francisco. Hopelijk bevalt Santa Cruz beter. Tot morgen!
  3. Gombert en Sientje:
    Dag Ed en Ria
    Ja wat een stad he je kunt in San Francisco
    Heel goed zien hoe of het zit in Amerika je hebt alles of niets dat is inderdaad goed te zien aan het aantal daklozen
    Gaan jullie niet over de golden gate brug

Veel plezier nog en wens jullie een veilig vervolg van de trip
  4. Tini:
    30 mei 2018
    Jammer dat San Francisco tegenvalt. Mooi dat je een nacht kon annuleren. Jullie zijn in ieder geval nog wel met de Cable Car geweest. Is toch één van de trekpleisters van SF. Goede reis naar Santa Cruz!!
  5. EdenRia:
    30 mei 2018
    Wel minder enthousiast maar ook hier wel leuke dingen gezien.
    Inderdaad verschrikkelijk al die daklozen.
    Ik denk dat we niet over de golden gate brug gaan.
    Highway 1 gaan we vast ook weer mooi vinden.
  6. Eugeni:
    30 mei 2018
    Wij vonden SF een leuke stad, maar wij hebben veel lopend en een dagdeel op de fiets gedaan (de Golden Gate brug op) . Wij voelden ons in SF veel prettiger dan in LA.
    Als je langs Highway 1 naar het zuiden gaat kom je vóór San Simeon langs de kust ook langs een kolonie zeeolifanten (is een parkeerplaats bij), heel bijzonder om te zien en te ruiken ;-)
    Veel plezier nog!
  7. Marion:
    30 mei 2018
    Dit is ook heel leuk om te doen aan highway 1. En ze hebben tours voor rolstoelen. Die zijn daar ook beschikbaar.
  8. EdenRia:
    31 mei 2018
    Marion staat op ons lijstje. Vanaf morgen hebben we een hotel in San Simeon.
  9. Marion:
    31 mei 2018