Van Barstow naar Las Vegas

8 juni 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

8 juni 2018.
We hebben vandaag voor een toeristische route gekozen. Richting Dead Valley maar die hebben we links laten liggen want is toch een dode boel 😋 Wel door de woestijn gereden en foei wat was dat heet. Gelukkig doet de airco in de auto het goed. Voor Las Vegas zijn we park Red Rock Canyon ingereden. Nog een keer de Annual pass gebruikt en genoten van het mooie uitzicht op de rode rotsen. Dit park staat ook bekend om zijn mooie Joshua trees.
Daarna doorgereden naar ons laatste hotel in Las Vegas. Dit keer het Mardi Gras Hotel, tevens casino. Tot maandag houden wij het hier wel vol.

1. Sander en Melinda:
    9 juni 2018
    Ziet er weer top uit joh!
    Nog een paar daagjes en dan ff terug vliegen. Hou vol :)
  2. Marion:
    9 juni 2018
    Red Rock is inderdaad mooi, als je nog een mooie route wil doen is dit misschien een idee, Mount Charleston & Spring Mountains scenic drive. Er zit daar zelfs nog een ski resort.
  3. Marion:
    9 juni 2018
    En helemaal vergeten, je kunt op Lake Mead een boottocht doen naar de Hoover Dam. Hebben wij ook gedaan met Suzette en Freddy en was erg leuk.
  4. Nadine Geels:
    9 juni 2018
    Geniet ervan deze laatste dagen xxx
  5. Gombert en Sientje:
    Dag Ed en Ria

Nog even genieten in Las Vegas en dan einde tour
    auto inleveren en de terugweg nog een lange zit
    Naar Amsterdam.
    Fijn dat wij van jullie rondreis mee mochten genieten.
    Zag er allemaal heel mooi en goed uit.
    Van uit Zwolle wensen wij jullie een goede terugreis toe.
    Groetjes Sientje en Gombert
  6. EdenRia:
    9 juni 2018
    Bedankt voor jullie leuke reacties. Klinkt leuk dat boottochtje bij de Hooverdam maar de laatste dagen gaan wij luieren. Het is hier rond de 40 graden en we zullen veel aan het zwembad liggen.
    Maar misschien ook nog wel een gokje wagen in Las Vegas 😊