Los Angeles dag 2

5 juni 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

5 juni 2018
Bij het wakker worden zien wij de zon niet schijnen in Los Angeles. Los Angeles ligt in een grote laag mist?
De zon kwam gelukkig wel heel snel weer tevoorschijn.
Bij het ontbijt maakte de eigenaar van het motel met iedereen een praatje. Hij mocht graag praten en had voor iedereen handige tips om iets te gaan doen in Los Angeles. Ook ons gaf hij de tip hoe we het beste konden rijden naar de Walk of Fame.
En ook de tip om gedeeltelijk achter de sightseeing bus aan te rijden om de mooie punten te bekijken. Zo ook het woord Hollywood. Hollywood lag op de berg wel in de mist.
De Walk of Fame was heel erg leuk. Eigenlijk vonden wij het gedeelte waar de persoonlijke afdrukken in beton staan leuker dan de sterren op het voetpad.
Onze 2e dag in Los Angeles was weer geweldig. Nu nog even kijken waar we gaan eten maar ook dat zal weer goed komen.😊

1. Marion:
    6 juni 2018
    Mulholland Drive is erg mooi voor de uitzichten en Griffith Observatory is een mooie sterrenwacht. Rodeo Drive is om je te verbazen. Benieuwd wat jullie vandaag gaan doen. Tot morgen!
  2. EdenRia:
    6 juni 2018
    Mulholland drive hebben wij gedaan vandaag. Inderdaad erg mooi
  3. Gombert en Sientje:
    Dag Ed en Ria

Ja in L A ben je voorlopig nog niet uitgekeken.
    Er is zo veel te zien van wat je onder normale omstandigheden normaal niet ziet.

Geniet er van want jullie laatste week is vandaag al ingegaan.

Dus nog heel veel plezier gewenst de laatste week.