Tupelo

27 mei 2025 - Starkville, Mississippi, Verenigde Staten

Wij genieten van deze reis maar ook van jullie leuke reacties. Vandaag rijden we naar ons hotel in Starkville met als tussenstop Tupelo. De geboorteplaats van Elvis. Wij brengen een bezoek aan de plek waar zijn geboortehuis staat. Ook de kerk waarin alles begon voor Elvis staat daar. Wij hebben een kleine dienst uit die tijd bijgewoond. Het is vandaag Memorial Day en wij hebben Elvis herdacht. Hoe mooi is dat! Het park er omheen is ook prachtig. Zo nu en dan miezerde het, dat is dan weer minder. In de middag begint het harder te regen. De vooruitzichten zijn de komende dagen niet anders. Koud is het gelukkig niet. Morgen rijden we verder naar Vicksburg.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Foto’s

8 Reacties

  1. Wilma:
    27 mei 2025
    Wat een belevenis o wat bijzonder toch bij elvis. Ja ik hou erg van zijn muziek. Jammer van het weer. Veel plezier nog
  2. Johan:
    27 mei 2025
    Mooie belevenis en ook wel bijzonder dat van Elvis. Nog veel plezier
  3. Anneke:
    27 mei 2025
    Heerlijk om zo kort in de buurt van Elvis te zijn wat geweldig!
    Prachtige reis en nog veel plezier samen. 👍🎶🥰
  4. Marian:
    27 mei 2025
    Wat een bijzondere reis maken jullie, ik geniet van de verhalen en foto's veel plezier.
  5. Nellie:
    27 mei 2025
    Zo leuk om mee te reizen met jullie..en de foto's geven er een beeld bij..
    Ha..ha..hand in hand met Elvis..
    Nig een dansje met hem gedaan..
    Blijf genieten..
  6. Gerrysmit:
    27 mei 2025
    Weer een mooi verhaal om mee te genieten.wat een geweldig reis maken jullie.lieve groetjes 😘😘
  7. Gerrie Brand:
    27 mei 2025
    Heerlijk om Elvis zo te herdenken. Prachtige muziek. Geniet maar lekker samen. Het weer is hier ook niet mooi.
    Gr
  8. Harry en Roos:
    27 mei 2025
    Kan ook niet iedereen zeggen dat ze bij Elvis zijn geweest en zijn oude huis hebben gezien en zelfs een Dienst hebben bijgewoond!!! SUPERRR Allemaal die Belevenissen!!! Kunnen ze jullie niet meer afpakken!!! PLUK DE DAG en GENIET!!! Hoop het weer wat beter wordt ! Gelukkig niet Koud in ieder Geval! Hier ook weer 🌧maar weekend Beter!!!😎💋💋❤🌹