Deep South Amerika

3 februari 2020 - Zwolle, Nederland

Wij zijn weer bezig met een nieuwe rondreis naar Amerika. De vliegtickets zijn al geboekt. Op dinsdag 24 maart vertrekken we naar Orlando en op dinsdag 21 april vliegen we daar vandaan weer terug naar Nederland  Hoe onze reis verder gaat kunnen jullie hier volgen.

Op 12 maart komt het bericht dat door het Corona virus niemand meer Amerika in mag. Dus onze reis gaat niet door. Het is nog niet bekend wanneer wij nu deze reis gaan maken.

1. Marion ter Schuur:
    3 februari 2020
    Mooi! Dan zijn wij er net weer uit Florida😄 Zeer benieuwd wat de route is.
  2. Tini:
    Wat leuk. Ben heel benieuwd naar de route. Ga jullie volgen. Veel plezier alvast met alle voorbereidingen en het plannen.
  3. Sylvia van den Barselaar:
    3 februari 2020
    Goed bezig, geniet er van!!
  4. Hans:
    Leuk! Lekker genieten!
  7. Beatrix:
    12 maart 2020
    Wat vervelend nu met corona hopelijk is het einde van de ziekte in zicht... en kunnen jullie daarna met een fijn gevoel op vakantie