Page

21 mei 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

21 mei 2018

Na ons ontbijt zijn we weer in de auto gestapt. Als eerste zijn we naar de Glen Canyon dam en bridge gegaan. Daarna zijn we naar Wahweap overlook geweest. Mooi uitzicht over Lake Powell en het zicht op de boogbrug bij de Glen Canyon dam.

Van daaruit zijn we naar de Horseshoe Bend gereden. Daar was het behoorlijk druk en warm. We moesten daar eerst een 1/2 mile door mul zand de berg op. Dat ging hem niet worden voor Ed. Zelf ben ik er nog wel boven gekomen. Maar bovenop was het naar de Horseshoe ook nog een behoorlijke tippel. Ik hem het van een afstand bekeken.

Daarna we zijn Antilope point gegaan. Wij zijn de Antilope Canyon niet ingelopen maar hebben een boottocht gemaakt wat ook heel erg mooi was. Om wel de Canyon in te gaan moest je met een tour mee. Maar je mocht niks meenemen alleen je zelf. Dus geen water en geen camera. En het was niet duidelijk hoe lang je moest lopen. Daarom hebben we daar niet voor gekozen.

1. Sander en Melinda:
    Erg leuk!
    Mooie foto's ook.
    Op de horseshoe bend waaide je ook uit je verschoning en met al dat zand zie je er dan toch niets van dus jullie hebben de goede keuze gemaakt.
    Goede reis verders!
  2. Marion:
    22 mei 2018
    Die boottocht ziet er goed uit, leuke foto’s. Nog veel plezier!
  3. Tini:
    22 mei 2018
    Mooi mooi, heb steeds meegelezen op telefoon maar nu even foto's op groot scherm bekeken. Mooi, mooi!! Genieten met een grote G.
  4. Sven en Nasia Stuijfbergen:
    22 mei 2018
    Wat prachtig daar zeg. En wat leuk dat we kunnen meegenieten met jullie.
    Erg mooie foto's. Geniet met en van elkaar .
    lieve groetjes X