Page

20 mei 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Onze laatste avond gisteren in Williams (route 66) was prachtig. Er was daar gisteren een Historical Route 66 Car and Motor Show. Gigantisch veel motoren en auto's in alle kleuren en maten. Ook moddercars waarin bestuurders een soort gasmasker op hadden. Waarom dat weet ik niet, misschien voor de modder? Het kon niet gekker dan gek maar wij hebben er van genoten.
Vanmorgen zijn wij vertrokken uit Williams op weg naar Page. We hadden alle tijd en hebben onderweg nog genoten van een gedeelte van de Grand Canyon. Ook nog even bij de Walmart geweest waar Ed broeken heeft ingeslagen.
We zitten nu in ons motel in Page waar we morgen dingen gaan bekijken. Maar dat is morgen.

1. Marion:
    21 mei 2018
    Leuk verslag weer, beetje weinig foto’s😂 Je kunt onderweg naar Page nog mooi bij Fred en je naamgenoot langs😄
  2. Marion:
    21 mei 2018
    Nog niet wakker, verkeerde naam sorry. En jullie waren daar al voorbij. Dom dom dom.😳
  3. Nadine Geels:
    21 mei 2018
    Welterusten! En veel plezier in Page. Jullie genieten volop, fijn!
  4. EdenRia:
    21 mei 2018
    Marion dat is jammer. Hadden we zeker kunnen kijken. Foto's downloaden duurt zo lang.
  5. EdenRia:
    21 mei 2018
    Marion achteraf hebben wij het wel gezien. Dat was op dezelfde weg waar ik op de foto sta met die groene neus.