Las Vegas

10 juni 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

10 juni 2018
Overdag hebben we heerlijk bij het zwembad gelegen.
Vanavond hebben wij onze vakantie afgesloten met een bezoek aan de Fremont Street. Een voetgangersgebied waarboven het grootste 'videoscherm' ter wereld hangt, met 12 miljoen ledlampjes. Elk uur begint er een spectaculaire lichtshow. Met een tokkelbaan Slotzilla kun je over de straat zweven. De gekste figuren zie je daar rond lopen. Er zijn dj's en muziekgroepen. Ook proberen heel veel mensen geld binnen te halen op lucratieve manieren.
En van oudsher heel veel casino's.
Morgen worden de koffers weer ingepakt. Dan zit de vakantie er op. Aan het eind van de middag onze mooie auto inleveren. En dan richting het vliegveld voor vertrek naar Nederland

1. Nadine Geels:
    11 juni 2018
    Gaaf hoor. Lekker slapen en morgen een goede terug reis!!
  2. EdenRia:
    11 juni 2018
    Dankjewel! We zien elkaar snel weer!
  3. Wim Verberg:
    11 juni 2018
    Ik heb met veel genoegen jullie reis gevolgd. Bedankt daarvoor en een goede reis tetug naar Nederland.
  4. Tini:
    11 juni 2018
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. Meelezen was meegenieten. Goede reis terug!!
  5. Marion:
    11 juni 2018
    Bedankt voor het leuke reisverslag van deze mooie vakantie. Fijne terugreis.
  6. Jacolina:
    11 juni 2018
    Bedankt voor je reisverhalen en goeie reis terug.
  7. Hans:
    12 juni 2018
    Goede reis terug en zie jullie gauw
  8. Sven en Nasia Stuijfbergen:
    12 juni 2018
    Ademloos de prachtige foto´s en jullie beleving. Wat een bijzondere reis en beleving lieve Ed en Ria. Wat geweldig om dit om afstand te mogen volgen.
    En voor jullie een reis om nooit meer te vergeten.
    liefs en goede reis terug
    Sven en Nasia xxx